שער קונזולי כבד וקל

שער קונזולי (שער מרחף) נחשב לאחד מהשערים הפופולאריים בתעשייה והסיבה לכך טמונה ביתרונותיו הרבים – מדובר בשער שהינו יציב וחסכוני במיוחד.
יתרון נוסף המאפיין את השער הקונזולי, טמון בעובדה ששער זה פחות חשוף לתקלות, מכיוון שהוא לא נע על גבי מסילה, הוא מוגן מפני מצבים של הצטברות לכלוך על גבי המסילה.
יחד עם זאת, כל מי שמעוניין ליהנות מהיתרונות של שער קונזולי, עתיד לגלות שקיימים 2 סוגים לשער זה: שער קונזולי כבד ושער קונזולי קל.

  • שער קונזולי כבד – שער קונזולי כבד נועד בעיקר עבור מפתחים גדולים (עד לכ-19 מטר).
    ההתקנה של שער זה הינה מורכבת יותר מכיוון שיש צורך בהרכבת קורה כפולה, אשר בכוחה לשאת את משקלו של השער ולהתמודד עם המאסיביות שלו.
  • שער קונוזלי קל – שער זה מיועד בעיקר למפתחים קטנים (עד לכ-7.5 מטר).
    שער זה מותקן על גבי גשר, עם 4 גלגלים (שניים עליונים ושניים תחתונים אשר מקובעים אל הגשר), באמצעותם הוא מונע קדימה ואחורה.

מבין 2 הסוגים של השערים, שער קונזולי כבד נחשב לנפוץ יותר בתעשייה, כאשר, באפשרותו להעניק מענה בטיחותי איכותי – כך ששער זה משמש בין היתר: מפעלים גדולים, מוסדות ציבוריים שונים ואתרים ביטחוניים.
יחד עם זאת, הכול תלוי כמובן בגודל המפתח ומאוד יכול להיות שהצורך יהיה דווקא בשער קונזולי קל.

חשיבותה של התקנה מקצועית

לא משנה לאיזה סוג של שער קונזולי אתם זקוקים, חשוב להקפיד על התקנה מקצועית ואיכותית, אשר עומדת בכללי הבטיחות ובתקנים המחמירים ביותר בתחום.  

אם גם אתם מעוניינים בשער קונזולי איכותי, אשר יספק מענה פרטני על הדרישות והצרכים שלכם, מוזמנים ליצור עמנו קשר ולעשות את הצעד הראשון בדרך למטרה.

קראו גם על מה מייחד שערים קונזוליים? >>

WhatsApp chat
דילוג לתוכן